För jävla snygg kille.

Har lyckats tappa mitt minneskort till mobilen med alla mina bilder på! Förmodligen var jag lite rund under fötterna, för förstår inte annars hur det skulle kunna hända. Ja, när man är ute och ränner på stan kan mycket hända, med andra ord.
Det som är mest störande med att inte ha minneskort i mobilen är att jag inte kan ta kort, rent förjävligt. Men det är inget att hänga läpp för, antar att man kan köpa ett nytt.

Ska hjälpa pappa att laga mat nu, sedan kommer min saknade vän amanda hit. Förmodligen har vi en del skvaller båda två att berätta, eftersom att det var ett bra tagsedan vi sågs, love gossip.

Förövrigt borde alla killar se ut som honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0