Tror jag vaknade upp på rätt sida idag!

Igår var jag duktig, satt på körskolan och pluggade i tre timmar, efter det åkte jag direkt till gymmet och boxades och dansade lite zumba. Mina händer och armar skakar fortfarande sedan boxningen, ett riktigt bra högerslag har jag. Så ska träna upp min vänstra arm också, man vet ju aldrig när man behöver använda den. Skämt och sido.

Som sagt idag är en bra dag, vaknade förmodligen upp på rätt sida av sängen. Har haft tre lektioner i skolan, sedan åkte vi in med Johannas justin bieber bil till svenskamässan. Självklart är det enbart hans musik som spelas! Jag blev nog tio gånger smartare och klokare om min framtid på enbart en timma. Jag har tidigare varit inne på att jobba i napa, norge eller något sådant efter studenten. Men nu är jag säker, jag ska till Australien. Bombsäker.

Jag ringde precis morfar, för att se om jag kan arbeta hos honom hela sommaren för att få ihop pengar, så att jag kan åka i slutet av augusti eller början av september nästa år. Så när det är helt klart, bokar jag. Är helt exalterad, vet att det är långtid kvar, men det går snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0